Posts RSS
Archieves
Twitter
Facebook
Contact us
Libros Digitales Free
About Us
Contact Us
Goggle +
Contact on Facebook
Contact on Twitter
skip to main
|
skip to sidebar
Home
»
Idiomas
» Una introducción a los estudiantes de Gramática Inglesa
Una introducción a los estudiantes de Gramática Inglesa
Descripcion
A Student's Introduction to English Grammar
Product Description
This groundbreaking undergraduate textbook on modern Standard English grammar is the first to be based on the revolutionary advances of the authors' previous work, The Cambridge Grammar of the English Language (2002). The text is intended for students in colleges or universities who have little or no previous background in grammar, and presupposes no linguistics. It contains exercises, and will provide a basis for introductions to grammar and courses on the structure of English, not only in linguistics departments but also in English language and literature departments and schools of education.
Contents
1. Introduction; 2. A rapid overview; 3. Verbs, tense, aspect, and mood; 4. Clause structure, complements, and adjuncts; 5. Nouns and noun phrases; 6. Adjectives and adverbs; 7. Prepositions and preposition phrases; 8. Negation and related phenomena; 9. Clause type: asking, exclaiming, and directing; 10. Subordination and content clauses; 11. Relative clauses; 12. Grade and comparison; 13. Non-finite clauses and clauses without verbs; 14. Coordination and more; 15. Information packaging in the clause; 16. Morphology: words and lexemes; Further reading; Glossary; Index.
PDF | Ingles | 7mb
(Uploadbox)
-
(Rapidshare)
-
(Freakshare)
_____________________________________________________________
Share this article
:
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
eNews & Updates
Sign up to receive breaking news
as well as receive other site updates!
Popular Posts Today
Tapicería de Autos Customizados
Descripcion Don Taylor y Ron Mangus, especialistas en la creación de interiores, comparten con el lector toda una vida de experiencias y sec...
Revista @rroba Colección
Descripcion Revista @rroba Colección PDF | Spanish | 472 MB | 84 Páginas | MC Ediciones | Nº Varios | 2002-2009 Arroba, la única revista que...
Curso de Electronica y Electricidad GTZ.- 4 Tomos
Descripcion Este fabuloso libro esta compuesto por 4000 paginas, 4 tomos, cada tomo dividido en Teoria, Ejercicios y Hojas de trabajo.Para A...
Manual de Automoviles - A.Paz (56º Edicion)
Descripcion En esta 56ª edición del Manual de Automóviles de Arias-Paz se mantiene el criterio que el autor expuso en la Primera Edición, pu...
Curso en video de Pasteleria (DVD)
Descripcion Autor: Paco Torreblanca Paco Torreblanca está considerado como uno de los mejores pasteleros del mundo y un maestro en el trabaj...
Manual completo de la Madera la Carpinteria y la Ebanisteria - Albert Jackson y David Day
Descripcion Autores: Albert Jackson y David Day La madera, el diseño, herramientas manuales, herramientas eléctricas, máquinas, talleres dom...
Coniferas Ornamentales
PDF | Español | 53Mb (Sharingmatrix) - (Uploading) - (DepositFiles) _______________________________________________________________...
Chiavenato - Introduccion a la teoria general de la administracion (Septima Edicion)
Descripcion El objetivo de este libro es ser el mejor texto disponible sobre teoria general de la administracion y ofrecer una vision amplia...
Tecnicas De Mecanizado - Alonso
Descripcion Contenido: El puesto de trabajo, Características de los materiales metálicos, Ensayos y tratamientos de materiales, La me...
La Biblia de Actualizacion y Reparacion de PC - Desktop Edition
Descripcion Este volumen único, aunque pesado, contiene un profundo nivel de detalle. Con más de 1340 páginas en 41 capítulos, 200 páginas d...
Copyright © 2011.
Libros Digitales Free
- All Rights Reserved