Posts RSS
Archieves
Twitter
Facebook
Contact us
Libros Digitales Free
About Us
Contact Us
Goggle +
Contact on Facebook
Contact on Twitter
skip to main
|
skip to sidebar
Home
»
Informatica
» Complete Guide to Network Wiring 3ra. ed
Complete Guide to Network Wiring 3ra. ed
Descripcion
The physical linkages responsible for carrying a company's data continue to be the most neglected components of the typical network--to the extent that nearly 700f all network-related problems result from poor cabling. In this third edition of a widely acclaimed resource, three networking experts share their extensive experience, teaching you the cabling skills you need to build a reliable, efficient, and cost-effective network cabling infrastructure. As you master these techniques, you'll learn to avoid common pitfalls and troubleshoot problems as quickly as they arise. Coverage
includes:
* Choosing the right cables and components for your network architecture and topology
* Avoiding unnecessary and unexpected costs
* Understanding the current limitations of data communications and network cabling
* Understanding how laws and building codes constrain cabling
* Understanding the function and importance of universal cabling standards
* Determining when you have a cabling-related network problem
* Assembling a complete cabling toolkit
* Integrating voice and data on the same cable system
* Setting up an infrastructure in which desktops, printers, copiers, and other nodes share cabling
* Understanding issues of bandwidth, impedance, resistance, attenuation, crosstalk, capacitance, propagation, delay, and delay skew
* Working effectively with USB and Firewire
* Knowing when to discard legacy cabling and begin anew
* Documenting your cabling
* Creating an RFP and selecting a vendor
PDF | Ingles | 20Mb
(Filefactory)
-
(Rapidshare)
-
(Freakshare)
_____________________________________________________________
Share this article
:
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
eNews & Updates
Sign up to receive breaking news
as well as receive other site updates!
Popular Posts Today
Tapicería de Autos Customizados
Descripcion Don Taylor y Ron Mangus, especialistas en la creación de interiores, comparten con el lector toda una vida de experiencias y sec...
Revista @rroba Colección
Descripcion Revista @rroba Colección PDF | Spanish | 472 MB | 84 Páginas | MC Ediciones | Nº Varios | 2002-2009 Arroba, la única revista que...
Curso de Electronica y Electricidad GTZ.- 4 Tomos
Descripcion Este fabuloso libro esta compuesto por 4000 paginas, 4 tomos, cada tomo dividido en Teoria, Ejercicios y Hojas de trabajo.Para A...
Manual de Automoviles - A.Paz (56º Edicion)
Descripcion En esta 56ª edición del Manual de Automóviles de Arias-Paz se mantiene el criterio que el autor expuso en la Primera Edición, pu...
Curso en video de Pasteleria (DVD)
Descripcion Autor: Paco Torreblanca Paco Torreblanca está considerado como uno de los mejores pasteleros del mundo y un maestro en el trabaj...
Manual completo de la Madera la Carpinteria y la Ebanisteria - Albert Jackson y David Day
Descripcion Autores: Albert Jackson y David Day La madera, el diseño, herramientas manuales, herramientas eléctricas, máquinas, talleres dom...
Tecnicas De Mecanizado - Alonso
Descripcion Contenido: El puesto de trabajo, Características de los materiales metálicos, Ensayos y tratamientos de materiales, La me...
Coniferas Ornamentales
PDF | Español | 53Mb (Sharingmatrix) - (Uploading) - (DepositFiles) _______________________________________________________________...
Chiavenato - Introduccion a la teoria general de la administracion (Septima Edicion)
Descripcion El objetivo de este libro es ser el mejor texto disponible sobre teoria general de la administracion y ofrecer una vision amplia...
Windows 7 - La guia de bolsillo
Descripcion Windows 7 es el nuevo sistema operativo de Microsoft. Si desea usted añadir un toque personal a su instalación de Windows ...
Copyright © 2011.
Libros Digitales Free
- All Rights Reserved