Posts RSS
Archieves
Twitter
Facebook
Contact us
Libros Digitales Free
About Us
Contact Us
Goggle +
Contact on Facebook
Contact on Twitter
skip to main
|
skip to sidebar
Home
»
Medicina Alternativa
,
salud
» Libro de hierbas medicinales (En ingles)
Libro de hierbas medicinales (En ingles)
Descripcion
Publisher:
CRC Press; 2 edition (June 27, 2002)
Language:
English
ISBN-10:
0849312841
ISBN-13:
978-0849312847
Still considered the definitive work on medicinal herbs and their uses after two decades, the Handbook of Medicinal Herbs has undergone a long-anticipated revision. In the second edition, world-renowned ethnobotanist James A. Duke provides up-to-date data on over 800 of the world's most important medicinal plant species. The book contains more species, phytochemicals, proven indications, folk indications, and dosage data than the first edition in a new easier to use format. The in-depth content, the addition of color plates and over 200 black and white illustrations makes this book the most comprehensive resource on medicinal herbs available.NEW IN THE SECOND EDITION:"Over 100 color plates, 4 color maps"Over 200 black and white illustrations"Over 800 medicinal plants - more than twice as many as the previous edition organized alphabetically by common name"More herbs from the African, Ayurvedic, Chinese, and Jamu traditionsEASY ACCESS TO INFORMATION YOU NEEDDesigned to give you fast access to the information you need on a regular basis, this new edition is organized more systematically than any other medicinal herb publication. The entries are now arranged alphabetically by common name with the scientific name in parenthesis. Major synonyms are also provided."It has become increasingly clear that there are hundreds of biologically active compounds, often additive or synergistic, in all our plants, foods, spices, herbs, medicinal, and poisonous plants. The debate continues on how these plants work and how they should be used. Blending scientific fact with folk uses and the author's personal experience, Handbook of Medicinal Herbs, Second Edition provides the most well rounded discussions of safety, efficacy, toxicity, and rational use found in any herbal reference.
PDF | ingles | 7mb
(Uploadbox)
-
(Rapidshare)
-
(Freakshare)
_____________________________________________________________
Share this article
:
Entrada más reciente
Entrada antigua
Inicio
eNews & Updates
Sign up to receive breaking news
as well as receive other site updates!
Popular Posts Today
Revista @rroba Colección
Descripcion Revista @rroba Colección PDF | Spanish | 472 MB | 84 Páginas | MC Ediciones | Nº Varios | 2002-2009 Arroba, la única revista que...
Tapicería de Autos Customizados
Descripcion Don Taylor y Ron Mangus, especialistas en la creación de interiores, comparten con el lector toda una vida de experiencias y sec...
Manual de Automoviles - A.Paz (56º Edicion)
Descripcion En esta 56ª edición del Manual de Automóviles de Arias-Paz se mantiene el criterio que el autor expuso en la Primera Edición, pu...
Curso de Electronica y Electricidad GTZ.- 4 Tomos
Descripcion Este fabuloso libro esta compuesto por 4000 paginas, 4 tomos, cada tomo dividido en Teoria, Ejercicios y Hojas de trabajo.Para A...
Algoritmos y diagramas de flujo aplicados en C++
Descripcion Los algoritmos forman parte de nuestra vida cotidiana, a menudo los hacemos sin darnos cuenta. Por ejemplo al ir de compras, est...
Auto Ingles Total.FULL 6CDs
Descripcion Inglés a tu Ritmo Auto Inglés TOTAL es un revolucionario Sistema de Autoaprendizaje que te hará mejorar tu inglés al ritmo de tu...
Curso en video de Pasteleria (DVD)
Descripcion Autor: Paco Torreblanca Paco Torreblanca está considerado como uno de los mejores pasteleros del mundo y un maestro en el trabaj...
Robert Scrutton - La Otra Atlantida
PDF | Español | 7mb (Freakshare) - (Uploaded) - (Rapidshare) _____________________________________________________________
Administracion de Recursos Humanos - Idalberto Chiavenato – 5ta edición
Descripcion El ambiente competitivo de los negocios exige una administración eficaz de los recursos humanos. La estructura, la tecnología, l...
Enciclopedia del automovil - Carroceria y pintura
Descripcion El último volumen de la nueva Enciclopedia del Automóvil está dedicado a un tema que, pese a su importancia, ha sido escasamente...
Copyright © 2011.
Libros Digitales Free
- All Rights Reserved